kiwiromi.reismee.nl

Kiwi Romi ?

Kia Ora!

Oftewel hallo allemaal! Hier mijn allereerste blog vanuit Nieuw Zeeland!

10 oktober was de grote dag; mijn lange reis naar Auckland ging beginnen! Om 15:20 uur stapte ik in Schiphol op het vliegtuig, via Dubai, Singapore en Sydney arriveerde ik maar liefst 3 dagen later (27 uur vliegen ??) in Auckland! In Singapore verbleef ik 1,5 dag om de mooie en schone stad te ontdekken! Maar ook de arme en vieze plekjes waren duidelijk zichtbaar! Maar de hoge en luxe gebouwen waren wel verbluffend mooi, genieten om er tussen te lopen:) ik heb ook ongeveer alle tijdzones doorlopen Haha, nu is het 11 uurtjes later hier dan in Nederland???! De eerste dagen in Auckland waren top! Op vrijdagavond (met de aankomst) meteen uitgenodigd voor burrito’s bij een oud-studiegenoten die in Auckland woont! Meteen een thuisgevoel gekregen hier??! Na zo’n leuke avond had begon de kleine jetlag toch wel in te slaan, Haha! Toch op zaterdag weer vroeg uit de veren en de mooie buitenwijken van Auckland ontdekt, een tocht van 23 km in het zonnetje, genieten! ?? Nu ben ik volle bak bezig met alles regelen, pinpas, simkaart, etc! Maar daarnaast natuurlijk alle leuke hotspots van Auckland ontdekken! Mt Eden, Ponsonby, de haven,Sky Tower en nog veel meer:) genieten hier in Auckland met Mn Nederlandse travel buddies! ?????


Foto’s volgen!

En wie iets meer van me wil horen en zien kan me ook op my journi volgen:) dat is een app waar ik soms korte verhaaltjes of foto’s op zet!

Doeidoei kaaskopjes?

Groetjes uit kiwiland ?

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active