kiwiromi.reismee.nl

Deel 2: auto!

Halloooo!

Deel 2 van mijn reis door Nieuw Zeeland! Ik ben inmiddels al een dikke week weg van huis:)

Wat is het genieten hier! De eerste dagen waten vooral de stad ontdekken en veel regelen (bankrekening, telefoonabonnement, etc). De zoektocht naar een leuk baantje en een leuke kamer hier in Auckland bleek toch lastiger dan gedacht. Auckland is een hele mooie stad! Ik zou er zo weken kunnen verblijven, maar mede omdat het zo’n dure stad is heb ik besloten de plannen om te gooien! Maartje (Nederlands reisgenootje) en ik hebben een auto gekocht! We gaan roadtrippen door NZ in onze eigen (slaap)auto. Onderweg proberen we telkens ergens wat weekjes te werken om weer geld te hebben om verder te reizen!

Zin in!

Over een klein uurtje stappen wij onze auto in en gaat het avontuur beginnen! First stop: Paihia!

Tot snel allemaal! ;)

Kiwi-groetjes van Romi

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active