kiwiromi.reismee.nl

Foxie Christmas en Chef-kok Rooms

Kia Ora Holland!

Hoe is het met jullie allemaal?

Ik heb al een tijdje niks meer van me laten horen dus ik vond het wel weer tijd voor een nieuwe blog :)

Het is inmiddels ook alweer bijna kerstmis, bij jullie lag laatst al sneeuw, hier is het nog altijd lekker zomers, heeft allebei wel iets!

Bij mijn vorige blog vertelde ik jullie dat ik een baantje had gevonden, ik sta al bijna weer 3 weekjes in de keuken bij Café Nevé en ik vind het super leuk!

De omgeving van Fox is ook heel erg mooi om mn tijd door te brengen als ik een ochtendje of middagje vrij ben! Vandaag ben ik naar Gillespies Beach geweest, ook erg mooi!

Ook leuk was dat ik vandaag bekenden van pap tegenkwam, een collega van hem die door Nieuw Zeeland reist met zijn vriendin kwam me opzoeken in mn woonplaatsje Fox, heel leuk!!

Omdat ik nu in een cafeetje werk betekend dat natuurlijk dat ik geen vrij heb met kerst, maar niet getreurd! We hebben het gisteravond al goed gevierd met alle collega’s :) We deden secret Santa bij de locale Pub, en onze baas en bazin zorgden voor gratis hapjes en drankjes de hele avond!

Nu is het werken weer begonnen en gaan we even knallen tot oud & nieuw, want dan gaan we naar een festival in Wanaka! Zin in!

Tot snel weer allemaal!


See ya, Room!


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active